نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در محل

سرویس تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سونی در تهران و کرج با کادری مجرب و آموزش دیده

و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

تعمیر خطوط روی تصویر

در اثر گذشت زمان یا ضربه هایی که به تلویزیون وارد می شود تلویزیون ما دچار خط های ( عموما به عرض یک پیکسل) عمودی یا افقی می شود که بسیار ظاهر زننده هایی به صفحه نمایش می دهد.

فلت تلویزیون

ارائه خدمات تعمیر انواع فلت تلویزیون برای شما مشتریان عزیز

بک لایت

ارائه خدمات تعمیر انواع بگ لایت تلویزیون برای شما مشتریان عزیز

مشکلات آب خوردگی

ارائه خدمات تعمیر انواع آبرفتگی تلویزیون برای شما مشتریان عزیز

خدمات مربوط به انواع برد ها

ارائه خدمات تعمیر انواع برد تلویزیون برای شما مشتریان عزیز

 خدمات آنلاین تعمیر تلویزیون سونی در محل سرویس تی وی

پیش از این هیچ یک از مراکز تعمیراتی قابلیت برطرف نمودن این ایراد را نداشته اند اما با تلاش گروه فنی یاسین در تجهیز تعمیرگاه همچنان که می توانید در تصاویر این بخش مشاهده کنید این خطوط به راحتی محو گردیده ومشکل به کلی برطرف می گردد. البته یک سری خطوط هم به دلیل آب خوردگی به وجود می آید که در قسمت جانبی توضیح داده شده است. البته بعضی خطوط ضخیم به هیچ عنوان قابل تعمیر نمی باشند و نیاز به تعویض پنل ضروری است. تماس با ما

تعمیر آبخوردگی پنل

معمولا مشتریان گرامی اگر خطوط سبز را مشاهده کردند می توانند به آبخوردگی پنل شک کنند پیش از این در صورتی که پنل تلویزیون دچار آب خوردگی می شد هیچ راه تعمیری وجود نداشت و الزاما نیاز به تعویض پنل بود. اما با  مجهز شدن به جدیدترین دستگاههای تعمیر پنل روز دنیا این وعده را به مشتریان گرامی می دهیم که در صورت آبخوردگی پنل با دقت فراوان بر طرف نماییم. علیرغم اینکه صفحه نمایش را بدون کوچکترین کاهشی در کیفیت آن تعمیر می نماییم گارانتی را نیز جهت اطمینان مشتری در نظر می گیریم. این تکنولوژی تعمیراتی بسیار مقرون به صرفه بوده و به طور کامل می تواند از کنار گذاشتن تلویزیون جلوگیری نماید.

تعمیر روشن نشدن تلویزیون

روشن نشدن تلویزیون بیشترین آمار را در مورد خرابی های تلویزیون دارد – روشن نشدن تلویزیون دلایل متفاوتی دارد ولی اگر در حال حاضر تلویزیون تان دیر روشن می شود مطمئن باشید به زودی این مشکل حاد شده و باعث می شود تلویزیون دیگر روشن نشود – در این حالت باعث می گردد مابقی قطعات دیگر نیز درگیر خرابی شده و نیاز به تعویض یا تعمیر داشته باشد – پس حتما پیشنهاد می شود در صورت مشاهده دیر روشن شدن تلویزیون سریعا با کارشناسان شرکت تماس بگیرید و با هزینه ای مناسب هزینه تلویزیون خود را تعمیر نمایید. برای برطرف نمودن این مشکل نیاز به تعمیر یا تعویض برد تغذیه تلویزیون بوده و معمولا سریع مشکل بر طرف می شود.

تعمیر نرم افزار تلویزیون

قسمتی در منوی تلویزیون ها عنوان بروزرسانی وجود دارد که می توانیم سیستم عامل تلویزیون خود را به روز رسانی کنیم. اما در صورتی که بدشانسی گریبانگیرمان شود ممکن است هنگام بروزرسانی مشکلی در بالا آمدن سیستم عامل تلویزیون پیش بیاید . در این حالت پس از روشن نمودن تلویزیون  سیستم عامل تلویزیون به درستی بالا نمی آید.که نیاز به تعمیر تلویزیون پیش می آید. این ایراد در اکثر مواقع با تعوبض یا برنامه ریزی آی سی اپیرام قابل تعمیر بوده و می توان دستگاه را به حالت اولیهئبروزرسانی کرد.  می توانید قبل از هرگونه بروزرسانی با ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان همکارانمان در این مرکز بهرمند شوید.

تجهیزات پیشرفته تعمیر پنل lcd , led

چرا تعمیر تلویزیون سونی تان را به ما می سپارید؟

تعمیر نلویزیون سونی در نمایندگی مجار

اعتماد مشتریان گرامی بزرگترین سرمایه ما در امر تعمیرات تلویزیون است که باعث شده با افتخار حدود سه دهه در خدمت شما باشیم.

خدمات تعمیر تلویزیون سونی

خدمات متنوع گروه فنی یاسین ( تعمیرگاه ایرانیان)  در تعمیرات انواع تلویزیون

با سیستم های قدیمی ( crt – lcd – plasma- projection ) و سیستم های مدرن ( oled – Qled – qd oled – neo qled – qned – NanoCell –  led ) با بهره گیری از تیم کارشناسان متعهد و با تجربه با استفاده از تجهیزات جدید و متنوع تعمیر پنل – فلت – مادر برد – منبع تغذیه – و کلیه قطعات  آسیب دیده ی تلویزیون

به عنوان مثال در اثر وارد آوردن ضربه به تلویزیون شکستگی پنل برای آن رخ می دهد، در اثر استفاده طولانی مدت و نگهداری نا مناسب ممکن است تلویزیون شما با مشکل سوختگی پیکسل در نمایشگر مواجه گردد و یا نفوذ مایعات به داخل آن سبب آب گرفتگی و آب خوردگی پنل شود.

تمامی این مشکلات نیاز به یک عیب یابی دقیق و اصولی دارند و در گام بعدی نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات است. تیم فنی کارازموده و با دانش تعمیر تی وی به لطف تمرکز بالا بر روی تعمیر و عیب یابی تلویزیون های پاناسونیک و بهره بردن از تجهیزات و دستگاه های روز دنیا، قادر خواهند بود در سریع ترین زمان ممکن ایرادات تلویزیون شما را شناسایی کرده و برای تعمیر آن اقدامات لازم را انجام دهند.

تعمیر تلویزیون سونی در منزل

عیب یابی و تعمیرات تلویزیون سونی

اگر برای خرید هر کدام از مدل های تلویزیون پاناسونیک از نظر خدمات پس از فروش، سرویس و تعمیر تلویزیون مردد هستید و تردید دارید، به لطف تیم فنی تعمیر تی وی دیگر جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که مهندسین فنی تعمیر تی وی، با گذراندن دوره های تخصصی و به روز عیب یابی و تعمیر تلویزیون های پاناسونیک می توانند راه گشای تمامی ایرادهای به وجود آمده در تلویزیون شما باشند.

همچنین شایان ذکر است که برای تامین و تهیه قطعات در صورت نیاز، جای نگرانی نیست و تعمیر تی وی با تهیه و نصب قطعه اورجینال و اصل می تواند سلامت دوباره تلویزیون پاناسونیک شما را تضمین نماید.

بعد از خیس شدن پنل ، به هیچ عنوان اقدام به روشن کردن تلویزیون ننمایید

 بـرای اولـین بـار در ایـران

ارائه ی جدیدتـرین تکنولوژی در تعمیر انواع پنل تلویزیون تعـمـیــر پــنل تلـویـزیون هـای ال ایـی دی و ال سـی دی پنل هایی که خط عمودی با افقی دارند پنل هایی که در اثر نفوذ مایع شیشه پاک کن آسیب دیده اند.

(پنل های ضربه خورده شامل مطلب فوق نمیشوند.)

—————————————————————

قابل توجه مشتریان سایر شهرها :

1. لطفا قبل از ارسال پنل آسیب دیده حتما با دفتر مرکزی تماس بگیرید
2. در صورت ارسال تلویزیون از طریق سیستم پستی ، حتما تلویزیون را در طول سفر بیمه نمایید

—————————————————————

گروه فنی یاسین با بیش از 16 سال سابقه در تعمیرات تلویزیون ، با به کارگیری افراد کارآزموده آمادگی دارد تعمیرات تخصصی تلویزیون شما را در سریعترین زمان و با مناسب ترین قیمت در محل کار یا منزل شما بعهده بگیرد.

استفاده از قطعات فابریک و درجه ۱
لذا این مرکز نسبت به کلیه سرویس های ارائه شده متعهد بوده و مسئولیت خرابی ناشی از استفاده از قطعات نامرغوب را به عهده میگیرد

تعمیرات تخصصی انواع ال سی دی
خدمات تعمیر یا تعویض برد ال سی دی
فروش پنل(سونی و سامسونگ) فابریک پائین تر از قیمت نمایندگی

اعزام کارشناس تلویزیون سونی به تمام نقاط تهران و کرج

 

با توجه به پراکندگی سرویسکاران شرکت در سطح شهر

سرویس تعمیرات در تمامی نقاط تهران و کرج بصورت یکسان ارائه میگردد.

شارپ  SHARP – سونی SONY –سامسونگ SAMSUNG –ال جی  LG فیلیپس  PHILIPS – هیتاچی HITACHI – پاناسونیک  Panasonic – پارس  – دوو  DAEWOO PARS گروندیک
X.vision – JVC – atlas – belair – arya
led – lcd – crt – projection – plasma

…………. …………..
آدرس اینترنتی ذیل آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات شما از طریق ایمیل
می باشد.
info@yasintech.ir

دفتر مرکزی  الی 19   9   33676772 – 33678549
حسینی : 09123376056
فقط ارسال پیامک : 09198895980

آدرس دفتر مرکزی
تهران – خیابان پیروزی – میدان شکوفه – مجتمع اداری قائم – ط 1
ضمناً سرویس تعمیرات در تمامی نقاط تهران بصورت یکسان ارائه میگردد.به اطلاع میرساند کلیه تعمیرات در منزل یا محل کار مشتری انجام گرفته و به دلایل مقتضی از تحویل گرفتن تلویزیون در دفتر شرکت معذوریم.

خدمات تعمیر ال ای دی در محل

چنان چه ال ای دی پاناسونیک شما دچار مشکلاتی نظیر قطع صدا، پرش تصویر، به هم ریختگی رنگ در صفحه نمایش، خاموشی ناگهانی و حتی مشکلات ناشی از نفوذ آب به تلویزیون شد، می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از بابت تعمیرات آن، با مشاورین تعمیر تی وی تماس حاصل فرمایید و تعمیر ال ای دی خود را به تیم فنی تعمیر تی وی بسپارید.

از متداول ترین و رایج ترین ایرادات پیش آمده در تلویزیون های LED پاناسونیک، خرابی و بروز مشکل در بک لایت دستگاه است. مهندسین فنی تعمیر تی وی می توانند لامپ های ال ای دی دچار مشکل شده موجود در بخش بک لایت را شناسایی نموده و با بالاترین سطح کیفیت اقدام به تعویض آن ها نمایند.

تامین و تعویض قطعات تلویزیون سونی

مهندسین و متخصصین موجود در تیم فنی تعمیر تی وی، به منظور کاهش هزینه های شما، در گام نخست سعی دارند تا پس از عیب یابی دقیق از مشکل پیش آمده در تلویزیون شما، قطعه آسیب دیده را تعمیر نمایند. اگر به هر دلیلی قطعه آسیب دیده و معیوب تعمیرپذیر نبود و نیاز به تعویض آن قطعه با قطعه نو بود، تعمیر تی وی می تواند قطعه اورجینال و اصل تلویزیون پاناسونیک را ارائه کرده و بر روی تلویزیون شما نصب نماید.

تعویض پنل شکسته تعمیر تلویزیون پاناسونیک، تعویض تخصصی برد، تعویض تخصصی پاور سوپلای، تعویض بک لایت و قطعات دیگر مربوط به تلویزیون های پاناسونیک به صورت تضمینی به دست متخصصین فنی تیم تعمیر تی وی انجام می گیرید و تعمیر تی وی تلویزیون شما را همانند روز اول، بدون کوچک ترین ایرادی تحویل می دهد.

انواع سیستم های پخش تصویر در انواع تلویزیون های روز دنیا

ال ای دیدیود ساطع‌کننده‌ نور یا Light Emitting Diode

نوع نمایشگر: تابشی، سطح رنگی: عالی، کنتراست: کم تا متوسط، روشنایی: متوسط، وزن و ابعاد: نسبتاً سبک، نرخ پاسخ دهی: پایین، مصرف برق: کم تا متوسط، وضعیت تولید: توقف تولید.

ال سی دینمایشگر کریستال مایع یا Liquid Crystal Display

نوع نمایشگر: انتقالی، سطح رنگی: خوب، کنتراست: کم، روشنایی: به فن آوری بکارگرفته شده بستگی دارد، وزن و ابعاد: نسبتاً سبک و جمع و جور ، نرخ پاسخ دهی: پایین، مصرف برق: کم ، وضعیت تولید: در حال تولید.

تعمیر تلویزیون سونی در محل

اولددیود ساطع‌کننده‌ نور ارگانیگ – Organic Light Emitting Diode

نوع نمایشگر: تابشی، سطح رنگی: عالی، کنتراست: زیاد، روشنایی: متوسط، وزن و ابعاد: نسبت به ال ای دی بیشتر است ، نرخ پاسخ دهی: خیلی سریع، مصرف برق: کم ، وضعیت تولید: در حال تولید.

میکرو ال ای دیمیکرو دیود‌های ساطع‌کننده‌ نور یا micro Light Emitting Diode

microLED نوعی فناوری تابشی‌ که روندی شبیه به اولد داشته و هریک از پیکسل‌ها به‌صورت مجزا و تکی روشن می‌شوند. و پیکسل ها به بک لایت نیازی ندارند. مزیت‌ microLEDها قابلیت نمایش رنگ مشکی با کیفیتی چشمگیر است. علاوه بر آن، کنتراست و نوردهی بالای نیز جزو نقاط مثبت آن‌ها می باشد. نوردهی اولدهزار نیت و نوردهی میکرواولد پنج هزار نیت می باشد.

مقالات ما

دیر روشن شدن تعمیر تلویزیون سونی

در مواردی پس از فشردن دکمه پاور از روی کنترل تعمیر تلویزیون پاناسونیک، مشاهده می نمایید که تلویزیون شما به کندی و با تاخیر فراوان روشن می شود و این موضوع شما را نگران و کلافه می کند. آگاه باشید که این مشکل از برد تغذیه و اختلالاتی که برای این برد پیش آمده است می باشد. در صورت تکرار این مشکل می توانید موضوع را با کارشناسان فنی و متخصص تعمیر تی وی در میان بگذارید و اقدامات لازمه برای تعمیر را به تیم تعمیر تی وی بسپارید.

مشکل در اتصال به اینترنت تلویزیون سونی

ایرادات مربوط به عدم اتصال به اینترنت بیشتر به مشکلات عدم اتصال تلویزیون به WI-FI مربوط می شود و در گام نخست این مشکل می تواند نرم افزاری باشد. تیم فنی تعمیر تی وی با به روز رسانی و رفع ایراد در فریمور (Firmware) تلویزیون شما سعی در حل این مشکل دارد. اگر این مشکل با این کار رفع نشد، نیاز است تلویزیون شما از نظر سخت افزاری نیز بررسی شود.

چه زمانی ما نیاز به تعمیر تلویزیون سونی پیدا می کنیم؟

۱.تلویزیون روشن نمی شود.
۲.تلویزیون روشن و خاموش می شود.
۳. تلویزیون خودش روشن می‌شود.
۴.هنگام تماشا، تلویزیون خاموش می‌شود.
۵.تلویزیون دیر روشن می شود.
در این موارد قطعات معیوب به مراتب کمتر و تعمیر آنها در بسیاری از موارد ساده تر هستند.
در این موارد باید احتمال دست خوردن تنظیمات و قطع شدن اتصال برق و مشکلات این چنینی را هم در نظر گرفت، اما اگر از سالم بودن اتصالات و دست نخوردن تنظیمات مطمئن هستید سریعاً با کارشناسان تماس بگیرید.
معمولاً تعمیر موارد فوق در صورت سرعت عمل شما و نسوختن برد های اصلی در کل کم هزینه می باشند.
البته به شرط این که پس از مشاهده اولین نشانه های خرابی سریعاً برای تعمیر اقدام کنید تا دیگر قطعات مدار، درگیر خرابی نشود.

در صورت عدم پاسخگویی تلفنی کارشناسان و یا نیاز به تسریع در امر سرویس، با ارسال پیامک به شماره 09198895980 در سریعترین زمان به درخواست شما رسیدگی میگردد.

لطفا در پیامک ارسالی ، اطلاعات ذیل را درج نمایید.
1-نام خانوادگی
2- مدل تلویزیون
3-علت خرابی
4- مشکل فعلی
5 -منطقه مسکونی 
ضمنا شماره ذکر شده به سیستم sms center متصل بوده, لذا امکان ارتباط صوتی غیر ممکن می باشد.

این دسته از خرابی ها که مربوط به تصویر می باشند در مرحله بعدی قرار دارد در صورت مشاهده این دسته از عیوب حتماً سریعا تلویزیون خاموش شود تا خرابی به پنل و بردهای تلویزیون در اثر وجود جریان در مدار، سرایت نکند.

فراموش نکنید که تمامی قطعات تلویزیون توسط مدارهایی که روی بردها قرار دارند به نوعی با یکدیگر در تماس هستند و خرابی هر قطعه باعث به وجود آمدن فشار به روی مدار و به چالش کشاندن قطعات مرتبط می گردد.

تعمیر تلویزیون پاناسونیک و اصلاح ورتیکال در تعمیر تلویزیون پاناسونیک، رفع نقص تأخیر در ارائه تصویر، رفع صدای وزه از تلویزیون، عیب‌یابی و تعمیر هاله رنگ در تصویر، اصلاح عدم جستجوی کانال و خرابی تیونیگ تیونر، تعمیر قفل شدن تلویزیون روی یک کانال، عیب‌یابی و تعمیر داغ کردن بیش از حد آی سی ورتیکال و مشکلات دیگر پیش آمده تعمیر تلویزیون پاناسونیک شما همگی به دست کادر مجرب و با دانش تعمیر تی وی به سادگی قابل حل و رفع شدن است.

 مشاوره رایگان تعمیر تلویزیون سونی با کارشناسان سرویس تی وی

 

در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکلی برای تلویزیون تان قبل از هر اقدامی بهتر است از با مشورت با یک کارشناس از نوع خرابی ، شرایط تعمیر تلویزیون سونی و هزینه های تعمیر تلویزیون سونی مطلع شوید تا بتوانید تلویزیون خود را برای تعمیر و بازگرداندن به کیفیت اولیه تلویزیون به بهترین مرکز تعمیر تلویزیون سونی بسپارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x