خدمات تعمیر تلویزیون دوو

گروه فنّی سرویس تی وی با بیش از ۲۸ سال سابقه درخشان در تعمیر تلویزیون دوو با بهره گیری از کارشناسان متخصّص، متعهّد و مجرّب، آمادگی دارد تعمیرات انواع تلویزیون را در اسرع وقت و با قیمت مناسب در منزل شما به عهده بگیرد.

و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

تعمیر پنل

ارائه خدمات تعمیر انواع پنل تلویزیون برای شما مشتریان عزیز

تعمیر فلت

ارائه خدمات تعمیر انواع فلت تلویزیون برای شما مشتریان عزیز

تعمیر بک لایت

ارائه خدمات تعمیر انواع بگ لایت تلویزیون برای شما مشتریان عزیز

تعمیر آبخوردگی

ارائه خدمات تعمیر انواع آبرفتگی تلویزیون برای شما مشتریان عزیز

تعمیر انواع برد

ارائه خدمات تعمیر انواع برد تلویزیون برای شما مشتریان عزیز

۹۹ درصد تعمیر تلویزیون دوو شناسایی قطعات یا مدار معیوب بوده که باعث افزایش سرعت و کاهش هزینه ی تعمیر تلویزیون می گردد.

تعمیرگاه مرکزی: 

تعمیر تلویزیون دوو تهران – زیر پل سید خندان – نبش خیابان پیشداد – پلاک 1 واحد 6

این مشکل تعمیر تلویزیون دوو بسیار در کل تلویزیون ها بسیار فراگیر بوده و ممکن است از قسمت های مختلف تلویزیون ناشی شده باشد

معمولا به علت خاموش شدن سریع تلویزیون امکان مراجعه به منو و پیدا کردن ایراد وجد ندارد – در این موارد کارشناسان با تجربه ای که دارند با توجه به شکل قطع و وصل شدن تصویر اقدام به تعمیر تلویزیون می کنند.

البته دقت بفرمایید تعمیر تلویزیون دوو که همین قطع و وصل شدن تلویزیون حالت های متفاوتی دارد که با خواندن این متن و توجه به تصویر به راحتی می توانید هنگام تماس ا کارشناسان، شکل خرابی را برای تعمیرکار بازگو کنید.

کل تصویر به همراه صدا قطع و وصل می شود

فقط تصویر قطع و وصل می شود و صدا ایرادی ندارد. تعمیر تلویزیون دوو

نصف تصویر قطع و وصل یا کم نور و پر نور می شود و صدا مشکلی ندارد.

تصویر به همراه لرزش فراوان و با سرعت خیلی زیاد قطع و وصل شده و صدا قطع شده است.

خرابی ممکن است بر اثر ایراد در حداقل یکی از موارد بک لایت، مین برد، پاور و یا خود پنل اتفاق افتاده باشد. پیشنهاد می کنیم که هر چه سریعتر به تعمیرکار مراجعه شود  تا احتمال  خرابی قطعات دیگر کاهش پیدا کند.

تلویزیون دوو علاوه بر دارا بودن کیفیت مناسب پخش صدا و پخش تصویر، امکانات نرم افزاری و امکانات جانبی کاربر پسند دیگری را نیز چاشنی کار دارد که به لطف آن ها، LCD و LED شارپ توانسته است طرفداران خاص خود را پیدا نماید. تعمیر تلویزیون دوو

اگر به صورت خلاصه وار بخواهیم به ایرادات احتمالی تلویزیون های شارپ در استفاده طولانی مدت اشاره کنیم، باید به سوختن پیکسل صفحه نمایش، قطع صدا و یا تصویر، دیر روشن شدن تلویزیون شارپ و ایرادات مربوط به بک لایت تلویزیون شارپ اشاره داشت که بروز این مشکلات جای نگرانی برای شما نخواهد داشت، چرا که متخصصین فنی تعمیر تی وی با تمرکز خود بر روی عیب یابی و تعمیر تمامی مدل های تلویزیون شارپ، می توانند زندگی دوباره ای به تلویزیون شما ببخشند.

علت کم نور شدن تلویزیون در انواع متفاوت تلویزیون بسیار متنوع است.

در تلویزیون های سی آر تی یا همون تلویزیون های قدیمی به علت کارکرد نسبتا زیاد تلویزیون، فسفر لامپ تصویر دچار مشکل شده و به مرور زمان نور کم تر می شود.

برای تعمیر تلویزیون های ال سی دی باید مشکل  را در بک لایت یا لامپ های مهتابی پشت پنل جستجو کرد. تعمیر تلویزیون دوو

برای تعمیر تلویزیون های ال ای دی باید به لامپ های ال ای دی پشت پنل تلویزیون مراجعه نمود که ممکن است ضعیف یا قطع شده باشد.

این خرابی علت های زیادی در قسمت های مختلف تلویزیون دارد.

خرابی بک لایت تعمیر تلویزیون دوو

مشکل در تی کان تعمیر تلویزیون دوو

مشکل مین برد

مشکل در پنل تعمیر تلویزیون دوو

معمولا پیشنهاد می شود در هنگام مواجهه با این خرابی تلویزیون را خاموش کرده و از برق بکشید و سپس بعد از حداقل ۶ ساعت مجددا تلویزیون را روشن نمایید. تعمیر تلویزیون دوو

در صورت برطرف نشدن مشکل پیشنهاد می کنیم جهت وارد نشدن مشکل به باقی قسمت های تلویزیون با کارشناسان در تعمیرگاه تماس برقرار کرده تا قبل از پیشرفت خرابی به پنل یا قسمت های اصلی تلویزیون، تعمیر تلویزیون سریعا انجام گردد.

 

بنابراین اعتماد به یک مرکز تعمیر استاندارد و به روز، در این زمان است که پررنگ و برجسته می شود. شما می توانید تلویزیون شارپ خود را به تعمیرگاه های غیرمجاز نیز بسپارید اما طبیعتا هم نتیجه نهایی متفاوت است و هم هزینه پرداختی راضی کننده نیست.

مجموعه بزرگ تعمیر تی وی به پاس چندین سال فعالیت در حوزه تخصصی عیب یابی و تعمیر انواع و اقسام تلویزیون های موجود در بازار ایران و برخورداری از کادر فنی به روز و با تجربه، توانسته است در این حوزه خوش درخشیده و اعتماد هموطنان عزیز را کسب نماید. تعمیر تلویزیون دوو

به عنوان مثال، تامین قطعات اورجینال و اصل تلویزیون های شارپ، یکی از خدمات برجسته و بسیار مهم تیم فنی تعمیر تی وی است. متخصصین و کادر فنی تعمیر تی در گام نخست تعمیرات، تمامی تلاش خود را به کار می گیرند تا قطعه معیوب تلویزیون شما را تعمیر کنند تا عملکردی مشابه روز نخست داشته باشد اما در شرایطی خاص ممکن است قطعه معیوب، دیگر تعمیر پذیر نباشد. در این مواقع، تیم فنی تعمیر تی وی قطعه معیوب تلویزیون شما را با قطعه اصل، اورجینال و با کیفیت تعویض می کند.

آشنایی با ایرادات رایج تلویزیون دوو

در این قسمت از مقاله قصد داریم تا شما را با ایرادات و مشکلات متداول رخ داده در تلویزیون های شارپ آشنا سازیم. شایان ذکر است که عیب یابی و تعمیر انواع تلویزیون های شارپ توسط کادر مجرب و زبده تعمیر تی وی در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

در صورتی که از آبخوردگی پنل تلویزیون اطمینان دارید هرگز تلویزیون را روشن نکنید و با تعمیرگاه تلویزیون تماس بگیرید تا کارشناس مربوطه تلویزیون را باز کرده و فلت خیس شده را خشک نماید. تعمیر تلویزیون دوو

دقت بفرمایید که لیز خوردن قطره ی آب روی پنل و نفوذ قطره از پایین پنل به داخل تلویزیون موجب خیس شدن فلت و خرابی تصویر می گردد.

پیشنهاد می کنیم در هر مرحله ای که به خرابی پنل در اثر آبخوردگی شک کردید سریعا تلویزیون را از برق خارج نمایید

اما فلت داخل تلویزیون چکونه خیس می شود؟

معمولا در موارد زیر تلویزیون دچار آبخوردگی می گردد:

  1. اسپری آب روی صفحه ی پنل در هنگام تمیز کردن تلویزیون

  2. آب بازی بچه ها در کنار تلویزیون

  3. قرارداشتن تلویزیون در مکان های خیلی مرطوب

در کابل های اف پی سی می توان مشکل را شناسایی کرد.

این کابل اتصال بین تی کان و برد سورس درایور است.

در این مواقعی که این ایراد رخ می دهد به همراه کابل اف پی سی ، کانکتورهای آن در برد تی کان و برد Source نیز بهتر است بررسی شود. تعمیر تلویزیون دوو

در صورتی که شما تعمیرکار هستید و قصد تعمیر دارید پیشنهاد می کنم علاوه بر بررسی قسمتهایی که ذکر شد به تعویض برد تیکان بسنده نکرده و بحث وجود لحیم سردی در کاننکتور را نیز بررسی نمایید.

بد نیست بدانید که به هم ریختگی تصویر و پخش رنگ در تلویزیون شارپ می تواند به دلیل بروز نقص فنی در منیع تغذیه تلویزیون، عملکرد ناصحیح بک لایت ها و یا نقص در برد مربوط به اینورتور دستگاه باشد. تعمیر تلویزیون دوو

تعمیر و رفع خطوط عمودی و افقی روی تصویر

در اثر گذشت زمان یا ضربه هایی که به تلویزیون وارد می شود تلویزیون ما دچار خط های ( عموما به عرض یک پیکسل) عمودی یا افقی می شود تعمیر تلویزیون دوو که بسیار ظاهر زننده هایی به صفحه نمایش می دهد.

پیش از این هیچ یک از مراکز تعمیراتی قابلیت برطرف نمودن این ایراد را نداشته اند اما با تلاش گروه فنی یاسین همچنان که می توانید در تصاویر مشاهده کنید این خطوط به راحتی محو گردیده ومشکل به کلی برطرف می گردد.

قطع تصویر در تعمیر تلویزیون دوو

هر گونه ایراد در برد بک لایت و یا نقص فنی در بخش T CON می تواند سبب قطع شدن تصویر در تلویزیون شارپ شود. تعمیر تلویزیون دوو

ارائه پنل فابریک انواع تلویزیون دوو با قیمت مناسب

اصلی ترین قسمت هرگونه تلویزیون از جمله ال سی دی , ال ایی دی , او ال ایی دی و کلیه سیستم های پخش تصویر مشابه در داشتن پنل به عنوان مهم ترین بخش تلویزیون مشترک هستند.

پنل در یک تلویزیون مهم ترین قطعه ی تلویزیون بوده به گونه ایی که بیش از ۷۵ درصد از قیمت تلویزیون را به تنهایی پنل تلویزیون شامل می شود.

حال با توجه به توضیحات فوق و پی بردن به ارزش مادی نمایش ( پنل ) اهمیت خرید پنل تلویزیون به قیمت مناسب بسیار هویدا می شود.

گروه فنی یاسین با توجه به ارتباطات گسترده با تعمیرگاههای سراسر کشور من جمله وارد کنندگان قطعات تخصصی , ر در بسیاری از مدل ها توانایی دارد قیمت بسیار مناسبی برای پنل فابریک تلویزیون  به مشتری پیشنهاد بدهد.

تعمیر تلویزیون دوو آبخوردگی پنل ال ای دی و ال سی دی

پیش از این در صورتی که پنل تلویزیون دچار آب خوردگی می شد هیچ راه تعمیری وجود نداشت و الزاما نیاز به تعویض پنل بود.

اما با  مجهز شدن به جدیدترین دستگاههای تعمیر پنل روز دنیا این وعده را به مشتریان گرامی می دهیم که در صورت آبخوردگی پنل با دقت فراوان بر طرف نماییم.

علیرغم اینکه صفحه نمایش را بدون کوچکترین کاهشی در کیفیت آن تعمیر می نماییم گارانتی را نیز جهت اطمینان مشتری در نظر می گیریم تعمیر تلویزیون دوو.

این تکنولوژی تعمیراتی بسیار مقرون به صرفه بوده و به طور کامل می تواند از کنار گذاشتن تلویزیون جلوگیری نماید.

مشاوره رایگان با کارشناسان سرویس تی وی

در انتها تعمیر تی وی توصیه می کند که چنان چه در عملکرد کلی تلویزیون شارپ خود نقص و ایرادی مشاهده کردید، از دستکاری آن پرهیز کرده و با شماره 7021 083 (0912) تماس برقرار نمایید و به صورت رایگان مشکل پیش آمده را شرح دهید و نقص فنی را با کارشناسان فنی تعمیر تی وی در میان بگذارید. تعمیر تلویزیون دوو

شایان ذکر است که تعمیر و تعویض مین برد تلویزیون شارپ، پاور، فلت، تعمیر تخصصی پنل تلویزیون شارپ و سرویس فوری تلویزیون به دست کادر فنی با دانش و کار آزموده تعمیر تی وی صورت می پذیرد. تعمیر تلویزیون دوو

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x